Visby

Äntligen var det dags för kickoff. Vi startade resan redan 4.30 med buss från conventum. Det var ett trött men glatt gäng som åkte iväg. Vi flög över till Gotland från Bromma flygplats, jag som inte är tokgillar att flyga tyckte ändå det var okej. Jag hade några grymma kollegor bredvid mig som stöttade bra.

När vi var framme på hotellet hade vi konferens långt in på eftermiddagen, en utmaning som ledare… att behålla energin. Ett jättebra jobb av Andreas , David och framförallt bågen som körde en raket när den behövdes som bäst.

Vi fick en rundtur i Visby vilket alltid är intressant. Vi fick smaka gotländsk öl, väldigt sött, lite äckelgott.

Kvällen spenderades på munkkällaren, energin var tillbaka och vissa dansa långt in på natten. Maten var jättegod och väl tilltagen, det fanns inte nån som var hungrig efteråt.

På lördag eftermiddag fick vi se Gotland från buss, och cykel. Vår guide hade massa roliga historier som han delade med sig av. Allt från Qatars prinsessa till oupplösta mord som skett på Gotland.

Vi hade även en jätterolig gruppaktivitet i skogen, jag har aldrig känt mig så lätt och smidig som när min kollega kastade upp mig och igenom ett hål i planket 🤣💪🏻

När alla hade snyggat till sig gick hela gänget ut på resturang och senare vidare ut och dansa. Gick och la mig efter fyra. Som en klok kollega sa, det är för roligt för att gå och lägga sig…

Söndagen starta lugnt med nyhetsmorgon, sen åkte vi buss, flyg, buss och slutligen bil, borta bra men hemma bäst.

Tack för en grym helg hela gänget