Vi tog en promenad till universitetet, Victoria skulle fixa naglarna och jag och jag och Johan satte oss och vänta på XO som ligger i närheten med en öl. När hon var kvar anlände även Micke, vi delade på en macka och en burgare

Det blev perfekt med en liten del av varje.

En Margarita och lite pommes avslutade besöket. Deras pommes är magiska.

Supergullig personal och så god mat. Bra om fler hittar hit även om studenterna som bor runt inte är kvar över sommaren.