En tradition som jag hoppas fortsätter tills de får hjälpa oss på med rullatorn är räkbåten som vi åkt så många år nu. Oftast samma gäng, alltid samma meny.

Alltid lika trevligt,vkällen börjar alltid med samma placering vid bordet.

Vädret hade lite mer att önska i år så den mesta tiden blev inne i båten.

Fick även hjälp av en snäll man vid bordet bredvid med att ta en fin bild på hela gänget, man tackar.

2026 års räkbåt hade en jättebra trubadur, lite nya låtar. Personalen var som vanligt trevlig och vi hade en toppenkväll.