Hela våren har siktet varit inställt på studenten och studentbalen är starten på att slutet på skolan närmar sig. Så fina vänner de blivit under den här tiden ihop. Hoppas de håller kontakten genom livet. Flera av mina vänner idag är från den här tiden i mitt liv.

Snygga grannen Olivia i guldklänning och hennes vän A.

Fina Ida som var en av de bästa vännerna när Ella var liten.

Stiliga som tusan och glada. Så glad att de fick gå ihop denna kvällen <3

Hela familjen var där och vinkade av Ella när hon gick iväg till balen.

Vi föräldrar till Ella, Nellie och Benjamin stannade kvar på stan för en drink på Ingeborgs och middag på plankton. Kul att få hänga lite med Benjamins föräldrar även lite utan barnen.

En av mina absoluta favoritdrinkar när Ingeborgs gör den, Aviation.

Benjamins pappa valde Planktons rubensandwich, alltså den doftade och såg magisk ut.

Jag, Lena och Sofia valde fisksoppan och den var supergod så jag var nöjd med mitt val.

Johan valde röding med potatis, också väldigt god.

En jättefin kväll där barnen kom och umgicks med oss efter middagen. En tappad hörapparat i taxin gjorde kvällen och natten rätt lång men allt löste sig tillslut så det vi minns av kvällen är de fina balbarnen, god mat och trevligt sällskap.